Tekst oglasa
O poslodavcuSamostalni stručni saradnik za usklađenost poslovanja
Lokacija: Sarajevo
Centralna Banka Bosne i Hercegovine, raspisuje
J A V N I O G L A S
za prijem u radni odnos u Centralnu banku Bosne i Hercegovine
CENTRALNI URED CENTRALNE BANKE BOSNE I HERCEGOVINE U SARAJEVU
1) Samostalni stručni saradnik za usklađenost poslovanja – 1 izvršilac na neodređeno vrijeme u Uredu guvernera Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
Posebni uslovi: VSS – pravni fakultet, 3 godine radnog iskustva na poslovima usklađenosti poslovanja, aktivno znanje engleskog jezika, poznavanje rada na računaru.
Opis zadataka i obaveza:
- Učestvuje u pripremi i prati implementaciju godišnjih planova rada, Plana integriteta, Plana borbe protiv korupcije i drugih planskih dokumenata iz oblasti usklađenosti poslovanja,
- Odgovoran je za pripremu redovnih i periodičnih izvještaja za guvernera, Upravu, Revizorski komitet i Upravno vijeće o poslovima usklađenosti i provedbi programa usklađenosti,
- Prati propise, standarde, praksu i smjernice iz oblasti usklađenosti poslovanja, borbe protiv korupcije i sprečavanja pranja novca i zaštite ličnih podataka i inicira izmjenu i usklađivanje internih propisa iz ovih oblasti,
- Odgovoran je za nadzor nad primjenom propisa iz oblasti zaštite ličnih podataka od strane vlasnika procesa, savjetuje službenike koji prikupljaju i obrađuju lične podatke o njihovim obavezama i načinu postupanja u skladu sa propisima iz oblasti zaštite ličnih podataka, podiže svijest o potrebi i načinu zaštite ličnih podataka i učestvuje u edukaciji službenika koji sudjeluju u postupcima prikupljanja i obrade ličnih podataka,
- Provodi proces ispitivanja pozadine (due diligence) potencijalnih poslovnih partnera (trećih strana) u skladu s propisima, daje preporuke drugim organizacionim oblicima u pogledu poboljšanja antikorupcionih mjera i daje mišljenje o nivou rizika po banku u saradnji sa trećom stranom, te o tome izvještava nadređenog službenika,
- Učestvuje u provođenju edukacije službenika iz oblasti usklađenosti poslovanja i zaštite ličnih podataka,
- Vodi uspostavljene evidencije iz oblasti usklađenosti poslovanja,
- Ovlašten za saradnju s drugim institucijama i bankama u zemlji i inostranstvu iz domena sprečavanja pranja novca i finansiranja terorizma, priprema upitnike i drugu potrebnu dokumentaciju i vodi uspostavljene registre u vezi sa sprečavanjem pranja novca i finansiranja terorizma,
- Obavlja i druge poslove iz djelokruga rada po nalogu nadređenog službenika.
2) Samostalni stručni saradnik za koordinaciju bankarske supervizije – 1 izvršilac na neodređeno vrijeme u Odjeljenju za finansijsku stabilnost Sektora za monetarne operacije, upravljanje deviznim rezervama i gotovinom Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
Posebni uslovi: VSS – ekonomskog smjera, 3 godine radnog iskustva na bankarskim poslovima ili na istraživačkim i analitičkim poslovima u finansijskom sektoru, poznavanje poslovnog procesa i regulative finansijskih posrednika koji su pod nadzorom entitetskih agencija za bankarstvo, aktivno znanje engleskog jezika, poznavanje rada na računaru, metodičnost i razvijene analitičke sposobnosti.
Opis zadataka i obaveza:
- Učestvuje u radnim grupama i stručnim timovima sa predstavnicima entitetskih agencija za bankarstvo i sačinjava informacije o aktivnostima i statusu izvršenja zadataka, te daje stručno mišljenje,
- Prati zakonsku i podzakonsku regulativu koja se odnosi na poslovanje banaka i drugih finansijskih organizacija za koje je zakonom propisano da posluju pod nadzorom entitetskih agencija za bankarstvo,
- Odgovoran je za tehničku pripremu redovnih i vanrednih sastanaka koordinacije bankarske supervizije koje zakazuje guverner, sačinjavanje zapisnika, izradu registra zaključaka, te praćenje izvršenja zaključaka i učešće u njihovoj realizaciji po potrebi,
- Odgovoran je za izradu stručnih analiza i izvještaja o stanju u finansijskim organizacijama za koje je zakonom propisano da posluju pod nadzorom entitetskih agencija za bankarstvo,
- Učestvuje u izradi izvještaja o finansijskoj stabilnosti,
- Obavlja i druge poslove vezane za koordinaciju saradnje sa entitetskim agencijama za bankarstvo, po nalogu nadređenog službenika.
3) Stručni saradnik za kontrolu faktura, prateće dokumentacije i stalna sredstva – 1 izvršilac na neodređeno vrijeme u Službi za planiranje i upravljanje sredstvima Odjeljenja za javne nabavke Sektora za administraciju i finansije Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
Posebni uslovi: VSS – društvenog smjera, 1 godina radnog iskustva na poslovima kontrole finansijske dokumentacije, poznavanje propisa iz oblasti materijalnog knjigovodstva računovodstvenih propisa, pasivno znanje engleskog jezika, poznavanje rada na računaru.
Opis zadataka i obaveza:
- Kontrolisanje ispravnosti ulaznih/izlaznih faktura za Centralni ured, kao i obavljanje unosa podataka u KUF/KIF prema važećim propisima,
- Kontrolisanje formalne i računske ispravnosti prateće dokumentacije uz fakture vezane za Centralni ured,
- Saradnja sa organizacionim oblicima u Centralnom uredu i učestvovanje u prijemu robe, usluga i radova za Centralni ured sa stručnom podrškom i aktivnim kontrolisanjem ispravnosti prateće dokumentacije koja je osnov/nastaje u primopredaji robe, usluga i radova,
- Učestvovanje u pripremi i kompletiranju dokumentacije u svrhu aktiviranja stalnih sredstava i investicijskih ulaganja,
- Pripremanje analiza, informacija i izvještaja iz djelokruga rada Službe,
- Praćenje i staranje o realizaciji reklamacija Centralnog ureda na isporučenu, robu, usluge i radove,
- Pripremanje dokumentacije u vezi sa aktiviranjem stalnih sredstava i njihovo inventarno označavanje,
- Vođenje i ažuriranje evidencije stalnih sredstava Centralne banke,
- Obavljanje administrativnih poslova za potrebe komisija u postupku prijema stalnih sredstava i investicija za Centralni ured i učestvovanje u njihovom prijemu,
- Kompletiranje dokumentacije o izvršenom prijemu stalnih sredstava (zapisnik, otpremnica i dr.) i staranje o njenom urednom dostavljanju službeniku ovlaštenom za fakture u Centralnom uredu,
- Vođenje evidencije o dislociranju ili premještanju, kao i rashodovanju stalnih sredstava i/ili njihovoj prodaji, kao i evidencije o iznošenju stalnih sredstava opšteg tipa iz Centralnog ureda radi servisiranja, popravke i sl.,
- Pripremanje izvještaja, analiza i informacija vezanim za stanje stalnih sredstava i investicija u Centralnoj banci,
- Obavlja i druge poslove po nalogu hijerhijski nadređenog službenika.
4) Pripravnik radi osposobljavanja za samostalan rad – 2 izvršioca na određeno vrijeme u trajanju od godinu dana u Centralnom uredu Centralne banke Bosne i Hercegovine
Posebni uslovi: VSS – ekonomskog smjera, odnosno bakalaureat/bachelor prvog ciklusa visokog obrazovanja završenog po Bolonjskom sistemu studiranja – ekonomskog smjera, koji prvi put zasniva radni odnos nakon sticanja predviđene visoke stručne spreme, aktivno znanje engleskog jezika i poznavanje rada na računaru.
GLAVNA BANKA REPUBLIKE SRPSKE CENTRALNE BANKE BIH – U BANJOJ LUCI
5) Samostalni referent za gotovinske transakcije – 1 izvršilac u Odjeljenju za trezorske poslove Glavne banke Republike Srpske Centralne banke BiH
Posebni uslovi: SSS, 2 godine radnog iskustva na bankarskim ili sličnim poslovima, poznavanje rada na računaru.
Opis zadataka i obaveza:
- Obavlja i odgovara za poslove operativne blagajne i izdavanje potrebnih evidencija o stanju gotovog novca u operativnoj blagajni i izvršenim gotovinskim transakcijama (evidencija blagajne),
- Obavlja provjeru i odgovara za ispravnosti dokumentacije koja se odnosi na rad sa gotovim novcem,
- Obavlja primopredaju gotovog novca sa suključarima,
- Obavlja primopredaju gotovog novca sa komercijalnim bankama, vizuelnu kontrolu ispravnosti primljenog gotovog novca,
- Vrši kontrolu ispravnosti amanetnih pošiljki prilikom predaje/preuzimanja,
- Vodi evidenciju knjiga primljenih i poslatih amaneta,
- Vodi evidenciju i poduzima odgovarajuće mjere u postupku utvrđivanja falsifikata, manjkova/viškova i drugih reklamacija u gotovom novcu,
- Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenog službenika iz djelokruga rada Odjeljenja.
Opšti uslovi za prijem u radni odnos u Centralnu banku Bosne i Hercegovine su:
- Da kandidat ima navršenih 18 godina života;
- Da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- Da protiv kandidata nije pokrenut krivični postupak za krivično djelo za koje je predviđena kazna zatvora tri i više godina ili da mu nije izrečena zatvorska kazna za krivično djelo učinjeno s umišljajem u skladu s krivičnim zakonima u Bosni i Hercegovini;
- Da nije obuhvaćen odredbom člana IX stav 1. Ustava Bosne i Hercegovine;
- Da je fizički i psihički sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se prijavljuje;
- Da u mjestu življenja ne obavlja samostalnu profesionalnu djelatnost, odnosno da nema zanatsku radnju ili vlastitu firmu.
Dokumenti koje kandidati trebaju dostaviti:
1. Popunjen i obavezno potpisan obrazac Prijave (koji se osim na web-stranici Centralne banke može dobiti i u prostorijama Centralnog ureda, glavnih jedinica i filijala Centralne banke u Sarajevu, Mostaru, Banjoj Luci, Palama i Brčkom, radnim danom) – svi kandidati;
2. Izvod iz matične knjige rođenih (ne stariji od šest mjeseci od dana izdavanja ili s upisanim neograničenim rokom važenja bez obzira na datum izdavanja) – svi kandidati;
3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci od dana izdavanja) – svi kandidati;
4. Dokaz o završenom obrazovanju i to:
Kandidati za radna mjesta pod 1), 2), 3) i pripravnika pod 4), dokaz o završenom visokom obrazovanju traženom tekstom ovog javnog oglasa.
Kandidati koji su visoko obrazovanje završili po Bolonjskom sistemu studiranja dužni su dostaviti diplomu dodiplomskog (osnovnog) studija i dodatak navedеnoj diplomi ekvivalentne VII stepenu obrazovanja prije Bolonjskog sistema studiranja (u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije izdavala niti za jednog diplomca, kandidat je dužan da uz kopiju diplome o završenom visokom obrazovanju dostavi uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije izdat niti za jednog diplomca).
Kandidati koji su diplomsko zvanje VSS stekli prije Bolonjskog sistema studiranja – dokaz o završenom visokom obrazovanju – diploma, a ako diploma nije izdata, uvjerenje o diplomiranju koje ne može biti starije od godinu dana od dana izdavanja.
Univerzitetske diplome akademskog zvanja magistra nauka ili ekvivalenta, akademskog zvanja doktora nauka ili ekvivalenta ili dr. slične diplome, neće se smatrati dokazom stečenog zvanja završenog dodiplomskog (osnovnog) studija ekvivalentnog VII stepenu obrazovanja prije Bolonjskog sistema studiranja. Kandidati koji su visoko obrazovanje završili van bivše SFRJ do 06.04.1992. godine, kao i kandidati koji su visoko obrazovanje završili van Bosne i Hercegovine nakon 06.04.1992. godine, obavezni su kao dokaz o završenom visokom obrazovanju isključivo dostaviti rješenje o nostrifikaciji diplome u Bosni i Hercegovini.
Kandidati za radno mjesto pod 5) dokaz o završenom srednjem obrazovanju – kopija svjedočanstva ili diplome o završenom obrazovanju SSS.
Svjedočanstvo o završenom razredu nije dokaz o završenom obrazovanju.
Kandidati koji su srednje obrazovanje završili van bivše SFRJ do 06.04.1992. godine, kao i kandidati koji su srednje obrazovanje završili van Bosne i Hercegovine nakon 06.04.1992. godine, kao dokaz o završenoj srednjoj školi dužni su dostaviti isključivo kopiju rješenja o ekvivalenciji svjedočanstva/diplome izdatog u Bosni i Hercegovini.
Dokaz o završenom višem stepenu/nivou obrazovanja od stepena/nivoa traženog ovim oglasom neće se smatrati dokazom o završenom obrazovanju traženom ovim oglasom.
5. Dokaz o radnom iskustvu (uvjerenje ili potvrda poslodavca) – kandidati za radna mjesta pod 1), 2), 3) i 5);
Radnim iskustvom smatra se iskustvo stečeno na vrsti i periodu obavljanja poslova, traženim tekstom ovog javnog oglasa, a koje je ostvareno nakon sticanja stručne spreme propisane kao poseban uslov za rad na oglašenom radnom mjestu, s tim da se u radno iskustvo računa i radno iskustvo stečeno u statusu pripravnika odnosno volontera tokom kojih su obavljani poslovi stručne spreme propisane kao poseban uslov za rad na oglašenom radnom mjestu.
Pod radnim iskustvom u struci podrazumijeva se radno iskustvo koje je stečeno na poslovima stručne spreme tražene tekstom ovog javnog oglasa nakon njenog sticanja.
Posjedovanje radnog iskustva dokazuje se potvrdom ili uvjerenjem poslodavca koja treba da sadrži sljedeće podatke:
- Naziv i sjedište poslodavca;
- Datum i mjesto izdavanja potvrde/uvjerenja;
- Zanimanje i stručna sprema;
- Naziv radnog mjesta uz navođenje stručne spreme predviđene za rad na istom;
- Opis poslova radnog mjesta;
- Period obavljanja poslova radnog mjesta odnosno vrste poslova;
- Potpis ovlaštenog lica i pečat.
Dokaz o radnom iskustvu mora biti precizan i detaljan, te sadržavati sve bitne elemente koji nedvosmisleno i sa sigurnošću dokazuju posjedovanje traženog radnog iskustva.
Pod radnim iskustvom i radnim iskustvom u struci ne podrazumijeva se privremeno ili povremeno obavljanje poslova bez definisanja radnog vremena, kao i iskustvo bez zasnivanja radnog odnosa stečeno članstvom u odborima, komisijama i drugim radnim tijelima.
Dokumenti koji se neće smatrati valjanim dokazom o vrsti i dužini radnog iskustva su:
- Uvjerenje zavoda odnosno fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje, odnosno porezne uprave;
- Pismo preporuke bez obzira na njegov sadržaj;
- Radna knjižica;
- Ugovor o radu, ugovor o obavljanju privremenih i povremenih poslova, ugovor o djelu, ugovor o volonterskom radu, ugovor o obavljanju pripravničkog staža, rješenje ili odluka o zasnivanju radnog odnosa i
- Sporazum, rješenje ili odluka o prestanku radnog odnosa.
6. Dokaz da kandidat za prijem u radni odnos u svojstvu pripravnika nema ostvaren radni staž – kandidati pod 4);
Kandidat koji podnosi prijavu za prijem u radni odnos u svojstvu pripravnika radi osposobljavanja za samostalan rad, dužan je dostaviti dokaz kojim se nesporno može utvrditi činjenica da do datuma prijave na javni oglas nije zasnivao radni odnos u okviru nivoa obrazovanja i zanimanja, odnosno stručne spreme pripravnika, koja je tražena javnim oglasom.
Navedeni podaci se dokazuju dostavom jednog ili više sljedeće navedenih dokumenata:
- Uvjerenjem nadležnog zavoda/fonda penzijskog i invalidskog osiguranja da kandidat nije registrovan u matičnoj evidenciji osiguranika po osnovu prijave na obavezno osiguranje za poslove visoke stručne spreme tražene javnim oglasom (ne starijim od 30 dana od dana objave konkretnog oglasa), ili
- Uvjerenjem nadležne porezne uprave da kandidat nije registrovan i da nije bio registrovan u Jedinstvenom sistemu registracije, kontrole i naplate doprinosa prijavom osiguranja za poslove visoke stručne spreme tražene javnim oglasom (ne starijim od 30 dana od dana objave konkretnog oglasa), ili
- Uvjerenjem nadležnog biroa/zavoda za zapošljavanje kojim se dokazuje da je kandidat prijavljen kao nezaposleno lice neposredno nakon sticanja visoke stručne spreme tražene javnim oglasom za prijem pripravnika u radni odnos i da se i dalje nalazi u evidenciji navedenog organa kao nezaposleno lice, ili
- Ovjerenom kopijom radne knjižice kandidata koji imaju prijavljeno prebivaljište u Republici Srpskoj (stranice na kojima je izvršen upis bilo kojeg podatka i stranice o zaposlenju i stažu bez obzira da li ima upisanog staža ili ne), ukoliko kandidat istu posjeduje. Ovjera radne knjižice mora biti izvršena isključivo u vrijeme roka za podnošenje prijave na konkretni oglas.
7. Dokaz o poznavanju engleskog jezika – kandidati za radna mjesta pod 1), 2), 3) i 4);
8. Dokaz o poznavanju rada na računaru – svi kandidati.
Napomene:
Izbor kandidata vrši se u skladu s propisima Centralne banke.
Dokumentaciju koja se kao dokaz o ispunjavanju opštih i posebnih uslova za rad na oglašenom radnom mjestu traži tekstom ovog oglasa, kandidati su dužni dostaviti u neovjerenim kopijama izuzev dokumentacije kojom se dokazuje da kandidat nema ostvaren radni staž za prijem u radni odnos u svojstvu pripravnika i ako se kao dokaz o poznavanju engleskog jezika ili rada na računaru dostavlja kopija indeksa sa ostvarenom ocjenom u toku visokoškolskog obrazovanja, koji moraju biti ovjereni.
Dokumentacija dostavljena uz prijavu na oglas se neće vraćati.
Prijava na javni oglas s prethodno navedenom dokumentacijom podnosi se u zatvorenoj koverti na čijoj poleđini je kandidat obavezan naznačiti ime, prezime i adresu, a na prednjoj strani koverte sljedeći sadržaj:
Prijava na javni oglas, uz obavezno navođenje naziva oglašenog radnog mjesta na koje se prijavljuje, odnosno da se prijavljuje za radno mjesto pod 1), 2), 3) i 5) ili pripravnika pod 4).
Prijave se mogu podnijeti najkasnije 10 (deset) dana od dana objavljivanja javnog oglasa u dnevnoj novini i na web stranici Centralne banke, odnosno najkasnije 27.03.2025. godine, isključivo preporučeno putem pošte na adresu:
Centralna banka Bosne i Hercegovine
Odjeljenje za ljudske resurse
Ul. Maršala Tita br. 25
71 000 Sarajevo
Obrazac za prijavu na javni oglas za popunu radnog mjesta u Centralnoj banci Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Prijava) i Vodič za prijavu na oglas Centralne banke Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Vodič) s detaljnim pojašnjenjima u vezi s načinom podnošenja Prijave, dokumentacije koja se dostavlja uz istu i relevantnim napomenama o postupku izbora kandidata za prijem u radni odnos u Centralnu banku Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Centralna banka), objavljeni su na web-stranici Centralne banke www.cbbh.ba u odjeljku „LJUDSKI RESURSI“ – „Oglasi – zaposlenje u CBBiH“ – „Dokumenti“.
Kandidati su dužni upoznati se sa sadržajem Vodiča kako ne bi došli u situaciju da im prijava na radno mjesto oglašeno tekstom ovog oglasa bude odbačena zbog neurednosti i nepotpunosti.
Kandidat koji nakon okončane konkursne procedure pred nadležnom komisijom za izbor kandidata, odlukom guvernera Centralne banke bude izabran za prijem u radni odnos u Centralnu banku, bit će dužan, u roku od 8 (osam) dana od dana prijema odluke o izboru, dostaviti original ili ovjerenu kopiju dokaza o ispunjavanju opštih i posebnih uslova i drugih dokumenata potrebnih za zasnivanje radnog odnosa, uključujući i ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj/radnoj sposobnosti izdato od strane nadležne zdravstvene ustanove (ne starije od 30 dana od dana izdavanja), kao i uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak (ne starije od tri mjeseca od dana izdavanja), potpisanu izjavu da nije obuhvaćen odredbom člana IX stav 1. Ustava Bosne i Hercegovine ovjerenu od strane nadležnog organa (ne starija od 30 dana od dana ovjere potpisa kandidata) i potpisanu izjavu da u mjestu življenja ne obavlja samostalnu profesionalnu djelatnost, odnosno da nema zanatsku radnju ili vlastitu firmu, ovjerenu od strane nadležnog organa (ne starija od 30 dana od dana ovjere potpisa kandidata).
Izabrani kandidat za prijem u radni odnos na oglašeno radno mjesto pod 3) i 5) radni odnos zasniva tek nakon okončanja postupka sigurnosnih provjera.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 17.03.2025.
Oglas je preuzet sa zvanične web stranice gore navedene institucije ili iz drugih izvora oglašavanja. Posaomarket.ba ne odgovara za navode iz oglasa, niti za eventualno kasnije napravljene izmjene i dopune za vrijeme trajanja javnog oglasa. Molimo da za dodatne informacije kontaktirate nadležne institucije.